Co děláme

Vyřizujeme certifikáty a výpisy

Firmám, ale i dalším subjektům v Jihočeském kraji nabízí Jihočeská hospodářská komora informační a odborný servis. 

Služby CzechPoint

Služby Czechpoint zjednodušují občanům a podnikatelům přístup k ověřeným dokladům - výpisům z rejstříků a registrů - z Informačních Systémů Veřejné Správy (ISVS). Dále nabízíme zhotovení úředně ověřené kopie dokumentu či ověření podpisu. Součástí služeb je i zřízení datové schránky a konverze dokumentů. Informace a komletní seznam služeb získáte na oficiálním webu projektu Czech POINT, kde je k dispozici i ceník služeb.

Seznam pracovišť CzechPoint Jihočeské hospodářské komory, včetně úředních hodin.

Služba CzechPoint bude kvůli mimořádným opatřením Vlády ČR fungovat pouze dvakrát týdně nebo po telefonní domluvě s Vaší oblastní kanceláří Jhk. Službu prosím vyřizujte ideálně korespondenčí cestou, abychom zajistili bezpečnost našich pracovníků i vás, zákazníků.


Barbora Šimánková
simankova@jhk.cz
+420 608 572 267
Gabriela Švecová
svecova@jhk.cz
+420 608 572 266

Elektronické mýtné v České republice

Jihočeská hospodářská komora s pracovištěm v Českých Budějovicích je kontaktním místem pro Elektronické mýtné v ČR. Veškeré informace, podmínky a povinnosti naleznete na internetových stránkách poskytovatele Elektronického mýtného v ČR.

Veškeré informace naleznete na www.mytocz.eu. Zákaznické centrum: NONSTOP na telefonním čísle +420 243 243 243. E-mail: info@mytocz.eu. Poštovní adresa: MYTOCZ, P.O.Box 108, 170 00 Praha 7.

Poskytování služeb k mýtnému systému bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.

Provozní hodiny Jhk

Pondělí – Pátek

7:30 – 15:30 hod.


Barbora Šimánková
simankova@jhk.cz
+420 608 572 267

Prokázání země původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Skutečnost je nutno prokázat příslušným certifikátem o původu zboží určený podnikatelským subjektům v České republice, který je potřebný pro mezinárodní obchod, získání celního zvýhodnění, preferencí apod. Veškeré návody a platný ceník naleznete na stránkách Hospodářské komory ČR. Dokumenty a ověření je možné vyřídit na Jhk.

Služba ověřování certifikátů o původu zboží bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.

Provozní doba

Pondělí - Čtvrtek

7:30 - 14:00

Pátek

7:30 - 11:00


Gabriela Švecová
svecova@jhk.cz
+420 608 572 266

Karnet ATA

Karnet ATA je mezinárodní celní dokument, který umožňuje dočasné vyvezení zboží osvobozené od cla a daní. Tento dokument můžete použít pro obchodní vzorky, zařízení potřebná pro výkon povolání, vědeckovýzkumný materiál nebo pro prezentační nabídku na různých veletrzích a výstavách ve zhruba šedesáti zemích světa.

Karnety ATA do Ruska a Ukrajiny vystavuje jen Hospodářská komora v Praze.
Veškeré návody k vyplnění karnetu ATA a platný ceník naleznete na stránkách HK ČR.

Služba ověřování celních dokumentů ATA karnet bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.

Úřední hodiny

Pondělí - Čtvrtek

7:30 - 14:00

Pátek

7:30 - 11:00


Gabriela Švecová
svecova@jhk.cz
+420 608 572 266

Kontaktní formulář

Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.

Členstvím v Jhk získáte

Informace z první ruky

Sledujeme za vás novinky ze světa podnikání. Díky nám budete mít informační náskok.

Nové kontakty

Pořádáme řadu networkingových akcí, na kterých získáte nové kontakty a obchodní příležitosti.

Propagaci firmy

Vyberte si z nabídky našich propagačních služeb. Dáme o Vás vědět dalším firmám v Jihočeském kraji.