Vyřizujeme certifikáty a výpisy
Firmám, ale i dalším subjektům v Jihočeském kraji nabízí Jihočeská hospodářská komora informační a odborný servis.
CzechPoint
Služby CzechPoint
Služby Czechpoint zjednodušují občanům a podnikatelům přístup k ověřeným dokladům - výpisům z rejstříků a registrů - z Informačních Systémů Veřejné Správy (ISVS). Dále nabízíme zhotovení úředně ověřené kopie dokumentu či ověření podpisu. Součástí služeb je i zřízení datové schránky a konverze dokumentů. Informace a komletní seznam služeb získáte na oficiálním webu projektu Czech POINT, kde je k dispozici i ceník služeb.
Seznam pracovišť CzechPoint Jihočeské hospodářské komory, včetně úředních hodin.
Služba CzechPoint bude kvůli mimořádným opatřením Vlády ČR fungovat pouze dvakrát týdně nebo po telefonní domluvě s Vaší oblastní kanceláří Jhk. Službu prosím vyřizujte ideálně korespondenčí cestou, abychom zajistili bezpečnost našich pracovníků i vás, zákazníků.
Mýtný systém
Elektronické mýtné v České republice
Jihočeská hospodářská komora s pracovištěm v Českých Budějovicích je kontaktním místem pro Elektronické mýtné v ČR. Veškeré informace, podmínky a povinnosti naleznete na internetových stránkách poskytovatele Elektronického mýtného v ČR.
Veškeré informace naleznete na www.mytocz.eu. Zákaznické centrum: NONSTOP na telefonním čísle +420 243 243 243. E-mail: info@mytocz.eu. Poštovní adresa: MYTOCZ, P.O.Box 108, 170 00 Praha 7.
Poskytování služeb k mýtnému systému bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.
Provozní hodiny Jhk
Pondělí – Pátek |
7:30 – 15:30 hod. |
Certifikáty o původu zboží
Prokázání země původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Skutečnost je nutno prokázat příslušným certifikátem o původu zboží určený podnikatelským subjektům v České republice, který je potřebný pro mezinárodní obchod, získání celního zvýhodnění, preferencí apod. Veškeré návody a platný ceník naleznete na stránkách Hospodářské komory ČR. Dokumenty a ověření je možné vyřídit na Jhk.
Služba ověřování certifikátů o původu zboží bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.
Provozní doba
Pondělí - Čtvrtek |
7:30 - 14:00 |
Pátek |
7:30 - 11:00 |
ATA Karnety
Karnet ATA
Karnet ATA je mezinárodní celní dokument, který umožňuje dočasné vyvezení zboží osvobozené od cla a daní. Tento dokument můžete použít pro obchodní vzorky, zařízení potřebná pro výkon povolání, vědeckovýzkumný materiál nebo pro prezentační nabídku na různých veletrzích a výstavách ve zhruba šedesáti zemích světa.
Karnety ATA do Ruska a Ukrajiny vystavuje jen Hospodářská komora v Praze.
Veškeré návody k vyplnění karnetu ATA a platný ceník naleznete na stránkách HK ČR.
Služba ověřování celních dokumentů ATA karnet bude i přes mimořádná opatření Vlády ČR fungovat bez omezení dle stávající provozní doby.
Úřední hodiny
Pondělí - Čtvrtek |
7:30 - 14:00 |
Pátek |
7:30 - 11:00 |
Členstvím v Jhk získáte
Informace z první ruky
Sledujeme za vás novinky ze světa podnikání. Díky nám budete mít informační náskok.
Nové kontakty
Pořádáme řadu networkingových akcí, na kterých získáte nové kontakty a obchodní příležitosti.
Propagaci firmy
Vyberte si z nabídky našich propagačních služeb. Dáme o Vás vědět dalším firmám v Jihočeském kraji.